جنگجویانه مبارزه می کنیم| هواداران ثابت کنند ایران مردمی فوتبال دوست دارد
عارف نیوز

 هواداران ثابت کنند ایران مردمی فوتبال دوست دارد

 

تضمین می‌کنم کل تیم در طول 90 دقیقه جنگجویانه مبارزه کنند و در طول مسابقه با روحیه خوب بازی کنیم اما کسب نتیجه دست خداست

 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان حضور یافت.

اولین سوال درباره این بود که در غیاب کی روش کدامیک از دستیاران وی، نفر اول هدایت تیم ملی خواهد بود که کی روش پاسخ داد: سیموئز دستیار اول من است و شخص اولیست که فردا تیم ملی را هدایت خواهد کرد. در کنار او امید نمازی دستیار دیگر من با بازیکنان ارتباط خواهد داشت و فردا طبق قانون فیفا، من هیچ ارتباطی با نیمکت و بازیکنان نخواهم داشت. من در بازی مقابل کره جنوبی بدون دلیل اخراج شدم و داور در اخراج من اشتباه کرد. ما چند بار دیگر صحنه اخراج من و تصمیم داور را با چهار دوربین ویدیویی دیدیم و به نظر من تصمیم داور در اخراج من اشتباه بود.

سوال دیگر درباره رسانه های ازبکستان بود که خبرنگاری پرسید رسانه های ازبکستان از اشتباه داور بازی در نپذیرفتن گل صحیح ازبکستان گفته اند. نظر شما در این باره چیست؟ کی روش در این باره گفت: اگر بخواهیم درباره شکایت از داوری حرف بزنیم آنقدر ادامه دار و دنباله دار خواهد بود که تمامی نخواهد داشت. ما در بازی مقابل قطر در تهران مشکلات داوری داشتیم. یا در بازی مقابل لبنان در بیروت،اما در آن بازی ما پیروز شدیم هر چند بازیکنان استقلال و پرسپولیس دیر به ما ملحق شدند و در مصدومانی داشتیم. هنوز دژاگه و قوچان نژاد به جمع ما نپیوسته بودند و مسعود شجاعی را هم در اختیار نداشتیم. اما در هر حال نباید روی اتفاقات گذشته تمرکز کنیم و باید به بازیهای پیش رو فکر کنیم. ازبکستان تیم خوبی است و ما برای این تیم احترام زیادی قائلیم. اما تیم ملی ایران کاملا آماده بازی با ازبکستان است و بازیکنان با اشتیاق برای این بازی آماده هستند.

کی روش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا علی کریمی مصدوم روی نیمکت می نشیند یا نه گفت: 2 بازیکن مصدوم و 23 بازیکن غیر مصدوم داریم که بازیکنان غیرمصدوم روی نیمکت خواهند نشست و بازیکنان مصدوم روی نیمکت نخواهند بود.

سرمربی تیم ملی درباره شناختش از ازبکستان گفت: ما از تیم ملی ازبکستان شناخت داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می شناسیم. نوع بازی ازبکستان طوری است که بازیکنان تیم ملی ایران با آن ناآشنا هستند. سبک بازی آنها شبیه به بازی تیم ملی شوروی سابق است. در هر حال باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم، 90 دقیقه حمله کنیم و 90 دقیقه بجنگیم. بازیکنان ایران آماده 90 دقیقه جنگیدن مقابل حریفشان هستند. ما انگیزه لازم را داریم و بازیکنان هم هم تلاششان را خواهند کرد. من تضمین می کنم بازیکنان همه تلاششان را برای بردن بازی مقابل ازبکستان بکنند و همه انرژیشان را بگذارند. اما نتیجه را فقط خدا می داند و بس.

کی روش در پایان در پاسخ به سوالی درباره حضور طرفداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی گفت: من بار دیگر تاکید می کنم در این بازی حضور طرفداران حائز اهمیت است و حامیان تیم ملی فردا با پر کردن ورزشگاه می توانند به تیم ملی کمک کنند. ما فردا باید هم در داخل زمین و هم در خارج زمین به کل جهان نشان دهیم که به فوتبال عشق وعلاقه داریم. باید نشان دهیم استحقاق حضور در جام جهانی را داریم. ما نه تنها به ازبکستانی ها بلکه به همه حریفانمان یعنی قطر، کره و لبنانی ها و همه جهانیان نشان دهیم متحد هستیم و می خواهیم با غرور وافتخار به جام جهانی برزیل برسیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ یکی از خبرنگاران در مورد اینکه پرچم خود را چه کار کرده‌اید گفت: آن را در جای امن و برای موارد خاص نگه داشته‌ام.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:35 :: نويسنده : محمدعارف بختیاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عارف نیوز و آدرس aref4175.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 15169
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین